Halkfri rese-yogamatta

Silver Girl

Trådstartare
Jag köpte en billig rese-yogamatta på black friday. Tyvärr halkar jag rejält med händerna i nedåtgående hunden, och dessutom var den inte så lätt att vika så den tog mer plats i resväskan än önskvärt.

Jag har nu tittat på bäst-i-test-listor och funderar på en annan, men i dessa kommer den jag köpt ganska högt upp och står som halkfri.
Så jag vill gärna ha personliga erfarenheter och tips om någon har. Halkfri och vikbar är mina enda krav.

Liknande trådar

Hästvård Vår häst har en envis liten hälta lokaliserad till höger framhov som visar sig som en "nickning" framförallt vid longering i höger varv...
2
Svar
24
· Visningar
7 354
Senast: mackan
·
Hästhantering Jag/vi har ett problem med en utav hästarna i stallet som jag inte riktigt vet hur jag ska tolka. Igår tog jag den aktuella hästen i...
Svar
4
· Visningar
1 780
Senast: Leoni
·
R
Hästhantering För att göra en lång historia kort; Har en häst som kom till mig som 3-åring. Var då mycket aggressivt lagd, sur och otrevlig. Bet fram...
2
Svar
27
· Visningar
6 776
Senast: galite
·
T
Träning Jag har en varmblodsvalack som är 8 år. Köpte honom i höstas och han togs av banan för ganska exakt ett år sedan. Han är tävlad i både...
2
Svar
21
· Visningar
2 490
Senast: TantStrul
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar