Haha vilken miss!

Thunder_rose

Trådstartare
När jag är själv hemma så brukar inte jag stänga toadörren...och i dag var inget undantag:D

Våran kattunge hade smitit in utan att jag hade märkt någonting, och när jag reser mig upp ser jag hur han hoppar upp på toan:eek:..och ner....japp. Ner i kisset...:o:crazy:

Fångar upp katten som bara hinner bli lite blöt..och så blir det dusch dags för honom:p

Sitter här och garvar, jisses..:rofl: stackars katt.:angel:

Senast ändrad:
Sv: Haha vilken miss!

visst är det hemskt när de gör så? Min syrras kattunge vill gärna gå på sin låda samtidigt som man går på toa, men ibland försöker han hoppa upp bakom en och ner i toan istället. :o

Han har råkat ut några gånger för att inget hindrade honom också. :angel: Min pappa fattade inte riktigt att han faktiskt hoppar ner i toaletten om man inte hindrar honom, så kisse har hamnat I toaletten en gång, och en gång gränsle över toaletten så att pappa kissade på honom. :o :rofl:

Han har också, när han var yngre och min syrra hade en kompis där som inte tänkte på att man måste fälla ner locket så att inte katten kan komma ner i toan, hamnat i en ren toa. Han kom ut och skulle gosa med dem, helt dyblöt (och den katten gillar att bada, så inga konstigheter tyckte han :D ) men min syrra fattade ju direkt. :p

Liknande trådar

Övr. Katt Våran 1½ åriga kastererade hankatt har kissat inne ända sedan vi köpte honom som kattunge. Detta har skett lite sporadiskt i en stor...
Svar
2
· Visningar
987
Senast: Sol
·
Övr. Katt För igår kastrerade jag min ena dam. Visste att hon var dräktig i 2-3 veckan, och det stämde visade det sig sen. Ringde Rinkebys...
Svar
7
· Visningar
1 087
Senast: Yrja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama