Luktpion
Trådstartare
Nu ska vi ta tag i att hägna in gården, framför allt för att hålla inne barn och hundar från väg och vatten. Vi hade tänkt att staketet ska vara runt 115-120 cm högt och 150 meter långt och då budgeten inte är så stor så har vi kikat på nätstaket typ eurofence. Jag tycker dock att det är jättesvårt att se på produktbilderna hur det kommer att se ut "på riktigt", det ser så plastigt ut på bilderna tycker jag.
Vad har ni för nätstaket och är ni nöjda med både hur det ser ut och med kvalitet? Har ni några tips för någon som aldrig satt upp staket förut? Hur mycket har ni betalat för ert staket och hur långt är det cirka?
Jag antar att det är billigare att hitta delarna för sig men jag har kikat främst på hela set på 100 meter för att göra det så enkelt som möjligt. Ska man satsa på paket med jordankare eller bara att slå ned stolparna i marken?
Tacksam för all hjälp!
Vad har ni för nätstaket och är ni nöjda med både hur det ser ut och med kvalitet? Har ni några tips för någon som aldrig satt upp staket förut? Hur mycket har ni betalat för ert staket och hur långt är det cirka?
Jag antar att det är billigare att hitta delarna för sig men jag har kikat främst på hela set på 100 meter för att göra det så enkelt som möjligt. Ska man satsa på paket med jordankare eller bara att slå ned stolparna i marken?
Tacksam för all hjälp!