H*lvettes j*vla f*n!!

lektra

Trådstartare
:mad:

En häst som har varit i ett försäljnings stall en tid kom nu hem (till ridskolans privatstall) till ridskolan! De hade haft kvarka en tid så igentligen skulle de komma tidigare, men nu hade försäljnings stallets *förfriskningstid* gått ut, så hästen hade kommit tillbaka SNUVIG! ! plus att dom inte hade tvättat hästen där, utan gjorde de när dom var framme här hemma i stallets spolspilta :mad:

Hur kan man vara så j*vla dum! :mad: :mad:

Nu har hagkompisen blivit smittad av troligen kvarka. Den hästen står brevid min stora häst som står brevid min ponny :(

Jag hoppas att mina hästar har blivit "imun" (stavas :angel:? )mot det sedan två år tillbaka men dom kan aldrig bli helt imun som veterinären sa!

Kvarka kan vara dödligt och de tar ofta lååång tid tills stallet är helt friskt igen! :cry:

Så nu missar jag de jag sett fram emot hela året (en kurs)!

Men det posetiva med de hela är att Våra hästar skulle endå få 1 månads vila/lugn ridning efter kursen :crazy: måste ju tänka posetivt :angel:

Var bara tvungen att avreagera mig! HELV*TE!!!... *säger f*n hundra gånger*

Senast ändrad:
Sv: H*lvettes j*vla f*n!!

Uff, jeg føler med deg. Alltid kjedelig når sånt hender. Håper hestene dine holder seg friske, og vær glad det er desember så du har tid til å komme igang til neste sesong.

Hoppas att kursen blir av för er del! (Om det är kvarka så blir ju ert stall isolerat och får inte ta emot ekipage utifrån och ni får inte heller åka till andra ställen).

Ibland är jag glad över att ha hästarna i ett stall där det är få antal hästar som sällan "byts ut"...

Jo! stallet är nu isolerat från själva ridskolan och vi har fått egna ridhustider utsatta!

Men ingen kurs, det blir det inte :(

Fick precis höra att den inte skulle bli av.:mad:
Bara såååå tråkigt!
Hade också sett fram emot den!

Fy fan !
jag hoppas du skällde ut häst ägaren till den hästen !
Så får man ju inte göra mot andra ju .

Liknande trådar

Hästmänniskan Börjar bli lite trött på hästägare om jag ska vara helt ärlig. De ska ha sin häst, de ska ha sin stallplats som ska ge full service (och...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 108
Senast: Zamira
·
Hästmänniskan Det här inlägget är främst riktat till er som driver eget företag inom hästbranschen (tävlingsstall, försäljning etc), och till er som...
Svar
2
· Visningar
1 516
Western Har precis kommit hem från stallet; och jag är så jäklarns frustrerad! - Ursäkta på förhand ang alla svordomar... :crazy: Först är...
Svar
4
· Visningar
1 275
Senast: SofieMunka
·
N
Hästmänniskan Jag måste skriva av mig, är så j*vla irriterad och arg. Jag hjälpte till hos en familj, som jag känt sen jag var 6 år. Jag brukade...
2
Svar
21
· Visningar
2 112
Senast: Krulidut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar