Guuuunnnar

Luff

Trådstartare
Nu vill jag veta varför - jag känner mig förvirrad.
Svara inlägg knappen till vänster - den funktionen är för mig helt ovärd - trycker jag på den svarar jag på senaste inlägget.

Är det inte programfel någonstans? Ska den inte vara att svara på trådskaparens första inlägg med?
Jag har för mig att det var så förut men i någon ommöblering försvann det.
Nu när man bemödat sig med att läsa en lååång tråd innan man svarar (så ingen svarat samma redan) så är det en knölig väg att klicka sig baklänges eller scrolla.
Dessutom blir det en dubbelfunktion - vill man svara på senaste inlägget så tar man ju knappraden till höger.

Är jag ute o seglar eller har det verkligen alltid varit så och isåfall varför???

Sv: Guuuunnnar

Hihi jag har gjort det igen.
Förvirringarnas-mästare det är jag det.:D

Liknande trådar

Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
12 921
Senast: Nahar
·
IT & mobiler Läs detta innan du skapar en ny tråd. Läs igenom de vanliga frågorna nedan. Om du behöver diskutera vidare så använd helst någon av de...
Svar
0
· Visningar
13 764
Senast: gern
·
Bukefalos Här kommer en lång rad med förslag till förbättringar och rättningar som jag samlat på mig undet mitt surfande här de senaste dagarna...
Svar
9
· Visningar
1 421
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama