Gandalf
Trådstartare
Jag började ju misstänka att det blivit nåt denna månad (vi har inte direkt försökt men inte skyddat oss heller; Ödet-får-bestämma-metoden liksom ) eftersom jag varit luktkänslig, gått på toaletten ofta och haft mensvärk utan att det synts till något blod sedan någon vecka... Men ändå, det är ju en chock när man väl ser plusset på testet! Mamma mia, jag ska bli tvåbarnsmamma... - det känns på något sätt nästan ännu större än att få första barnet konstigt nog.
Ni får faktiskt veta innan min sambo - sitter och funderar på hur jag ska meddela honom nyheten när han kommer från jobbet
Tusen tankar rusar genom huvudet - har liite svårt att greppa att jag snart ska få en gravidkropp igen, när jag äntligen fått den gamla i (nästintill) topptrim igen :smirk: Och ska semestern förstöras av illamående en gång till? etc etc.....
Men tänk... en ny liten bebis
Ni får faktiskt veta innan min sambo - sitter och funderar på hur jag ska meddela honom nyheten när han kommer från jobbet
Tusen tankar rusar genom huvudet - har liite svårt att greppa att jag snart ska få en gravidkropp igen, när jag äntligen fått den gamla i (nästintill) topptrim igen :smirk: Och ska semestern förstöras av illamående en gång till? etc etc.....
Men tänk... en ny liten bebis