Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var faktiskt en annan som påpekade just det idag när jag visade bilder. De tyckte han hade obehagliga ögon!Visst är han vacker med sina färger, men jag kan inte låta bli att tycka at tjejerna har vackrare ögon. Han ser så stirrig ut hela tiden!![]()
Jag känner folk med liknande stirrande ögon <.<Det var faktiskt en annan som påpekade just det idag när jag visade bilder. De tyckte han hade obehagliga ögon!
Jag tycker också att tjejerna är så himla fina och kan konfirmera att han ÄR rätt stirrig hela tiden!Väldigt lite chill i en fasantupp tydligen.
Blev så förvånad över att man kan äta fasanägg.Fortfarande inga ägg. Jag vill ha ägg nuuuuu!
Av ingen anledning alls egentligen utöver att det ska bli roligt att smaka.![]()
Varför skulle man inte kunna göra det?Blev så förvånad över att man kan äta fasanägg.![]()
Jag vet inte.. För mig är det tillräckligt märkligt att man kan äta hönsägg, haha. Och då fasaner!Varför skulle man inte kunna göra det?De kommer dessutom att vara obefruktade i år så annars ruttnar de ju bara!
Ägg av olika slag har sannolikt varit en del av människans föda så länge vi har tillhört släktet Homo, inte bara som Homo sapiens. Vi och våra förfäder har ätit vad vi kommit över. Jag skulle vilja testa strutsägg.Jag vet inte.. För mig är det tillräckligt märkligt att man kan äta hönsägg, haha. Och då fasaner!![]()
Ägg känns ändå som en rätt vettig djurprodukt att äta! Jag köper absolut inte ägg i butik längre dock, inte en chans, men de här äggen känns samvetsrent att prova på när de kommer.Jag vet inte.. För mig är det tillräckligt märkligt att man kan äta hönsägg, haha. Och då fasaner!![]()
Strutsägg borde väl vara ganska lätta att komma över om man ser sig omkring lite?Ägg av olika slag har sannolikt varit en del av människans föda så länge vi har tillhört släktet Homo, inte bara som Homo sapiens. Vi och våra förfäder har ätit vad vi kommit över. Jag skulle vilja testa strutsägg.
Det borde gå, jag kom att tänka på det nu, det finns dock inga strutsfarmar i närheten och de är hiskeligt stora, knäcker jag ett sånt blir det storbak.Strutsägg borde väl vara ganska lätta att komma över om man ser sig omkring lite?![]()
Gör det till en grej till en födelsedag, knytkalas eller midsommar eller nåt?Det borde gå, jag kom att tänka på det nu, det finns dock inga strutsfarmar i närheten och de är hiskeligt stora, knäcker jag ett sånt blir det storbak.
Jag med! Har liksom inte tänkt på att fasaner lägger ägg...Blev så förvånad över att man kan äta fasanägg.![]()
Varför är dom obefruktade i år?Varför skulle man inte kunna göra det?De kommer dessutom att vara obefruktade i år så annars ruttnar de ju bara!
Tuppen ska väl skaffa dig tillräckligt många snygga och blanka fjädrar först?Varför är dom obefruktade i år?
Jag fortsätter älska den här tråden om dom läskiga fasanerna :-)
Jamen såklart! Jag tänker att @MiaMia har helt rätt. Utan snygga fjädrar vill man väl knappast göra bebisar? ;-)