JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Guld till Werth, silver till Cosmo, PB för Nilshagen
Moderator
Hästnyheter
Bästa svenska var femteplacerade Therese Nilshagen, läs vad hon och medaljörena från lördagens kürfinal tycker om sina ritter...
Hästnyheter
Specialen är klar med ett härligt resultat, det yngre gardet kliver fram. Die Queen Isabell Werth levererade över 83 procent, Cosmo och...
Hästnyheter
EM-dressyrens lagtävling avgörs idag med andra halvan av startfältet i en Grand Prix-klass. Tyskland leder efter tre lagryttare, Sverige...
Hästnyheter
Sverige har fått se två ritter över 90-procent, en egen ryttare över de 80 procenten. Ullevi stod värd för en suverän kürfinal. ...
Guldfasanerna
Övr. Djur De börjar inte ruva förrän de lagt så många ägg som de vill ha, så de har legat öppet. Annars hoppas jag att jag skulle sett dem...
Sel
15 minuter sedan
Svar: 1 454
Visningar: 124 832
Djur
Allt om bur till bilen
Svar: 59
Visningar: 2 322
Hund
Kattbilder #10
Övr. Katt Megara har inte den ursäkten. Nikita som kom från samma uppfödare var som sagt gosig mage älskare.
MJLee
20 minuter sedan
Svar: 513
Visningar: 26 411
Katt
Födda 2022
Svar: 529
Visningar: 77 148
Avel
Det här med muskelskador...
Hästvård Nu har naprapaten varit här.
Musklerna är arga, spända och ömma men hon hittade ingen kännbar eller märkbar muskelskada, så frågan är om...
Cattis_E
45 minuter sedan
Svar: 11
Visningar: 812
Vård
Ormbett
Hästvård Jag antar att veterinären har koll men har man helt och hållet uteslutit involvering av ledavdelningar, bursor och senskidor? Ser ut som...
Nevermind
Idag kl 17:37
Svar: 9
Visningar: 362
Vård