Grundvaccinering - hur petigt med mellanrum

kolblakkur

Trådstartare
Hur petigt är det när man grundvaccinerar? Blir lite tjorvigt sista omgången, då måste han få den redan 22-23 dagar efter förra. Är det okej?

Sv: Grundvaccinering - hur petigt med mellanrum

Grundvaccinationen består ju av 2 sprutor varav den andra ska tas 21-92 dygn efter den första (enligt TR) och sen har du ett år +21 dagar på dig efter den andra så vad är tjorvigt? Tar du den andra sprutan 22-23 dygn efter den första är det ju okey.

Sv: Grundvaccinering - hur petigt med mellanrum

Förlåt, det är jag som snurrade till det. Får skylla på att jag ett jättemigränanfall en kort stund efter inlägget. Det är botulism jag syftar på.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har alltid kunnat sova lite mindre 6-7 h och funkat hyfsat med det. Nu har jag haft en sjukdom och behandling som lett till en annan...
Svar
16
· Visningar
881
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 958
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
982
Senast: igbest
·
Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
3 676
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Annonsera mera hundar 2