Sasse
Trådstartare
Nu har jag tröttnat lite på mitt PeeWee-strö och vill kolla igenom marknaden igen. Jag vill gärna ha något som klumpar sig, men som inte sprids överallt (och helst inte fastnar i pälsen). Jag har en katt som är stormförtjust i att gräva ur halva innehållet över kanten om jag använder något för finkornigt (som sand). Använder ÖkoPlus i andra lådan som är helt ok, men det det fungerar inte heller till en öppen låda med en grävmaskin till katt.
Finns det något mer grovkornigt, men som inte är för lätt, och som klumpar sig?
Om inte så är jag möjligen intresserad av att återinföra kattsand igen (förutsatt att grävarkatten inte gräver lika mycket längre), men vill inte använda mig av EverClean då jag tycker det är alldeles för dyrt och luktar för mycket. Förslag på annan sand tas tacksamt emot dock.
Finns det något mer grovkornigt, men som inte är för lätt, och som klumpar sig?
Om inte så är jag möjligen intresserad av att återinföra kattsand igen (förutsatt att grävarkatten inte gräver lika mycket längre), men vill inte använda mig av EverClean då jag tycker det är alldeles för dyrt och luktar för mycket. Förslag på annan sand tas tacksamt emot dock.