Grönt kort

S

superanna555

En liten fråga bara: Skall Det "gröna kortet" förnyas varje år eller hur ligger det till egentligen? Jag tog för ett par år sedan och har inte fått något nytt kort automatiskt, tänkte bara om man skulle förnya det själv på något sätt och i så fall vart skall man vända sig ? Ni som tävlar mycket kanske vet? :bow:

Sv: Grönt kort

Jo det vet jag men tänkte om man fick ett förnyat kort varje år, med det rätta årtalet på, som det är nu står det ju det årtalet på samma år som jag tog det! bara funderade lite så att man inte missat eller blivit missad i något register.Tack för ditt svar iallafall!!!! :banana:

Årtalet står där för att det talar om vilket år du gjorde provet. Då vet man vilka regler som gällde då du blev godkänd. T.ex. så har de som tog kortet före år 2000 inte gjort några praktiska prov och inte gått igenom säkerhet eftersom det infördes 2000.

jag vill byta ut mitt kort ! personen som skrev ut det till mig stavade mitt namn fel :smirk:

Liknande trådar

Tävling Jag vet inte om denna borde ligga här eller på Allmänt, men tänker att hästmänniskor borde hitta hit. På våra klubbtävlingar och 1*...
2
Svar
22
· Visningar
2 273
Senast: Murray
·
Mat Hej, jag hoppas detta ligger under rätt rubrik (mat). :) Varje år har min familj tävling kring jul om vem som gör den godaste...
Svar
19
· Visningar
547
Senast: Twihard
·
Hästhantering Hej! Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och...
2
Svar
35
· Visningar
2 372
Hundhälsa Två små barn på 4 år har börjat sätta spår på vår 7 åriga tik. Hon har alltid varit speciellt, på ett bra sätt. Men nu har det allt mer...
Svar
13
· Visningar
1 010
Senast: snöflingor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka