Grönläppad Mussla

movi

Trådstartare
Har försökt googla men hittar inget.
Någon som vet skillnaden på dessa 2 förutom en stor skillnad på priset? Den ena 2,49 styck, den andra 0,65 öre styck.

Bifogade filer

• Collage 2020-01-09 09_28_36.webp
    Collage 2020-01-09 09_28_36.webp
    85,6 KB · Visningar: 66
Ingen alls enligt innehållsförteckningarna. Både innehåller 500 mg grönläppad mussla. Topformula är kända för att ha bra tillskott till låga priser så jag skulle inte vara rädd för att testa deras.

Ingen alls enligt innehållsförteckningarna. Både innehåller 500 mg grönläppad mussla. Topformula är kända för att ha bra tillskott till låga priser så jag skulle inte vara rädd för att testa deras.
Toppen! Tack! Gick in och kollade frakt mm. Inte ens nån form av frakt/porto tillkommer. Så jag ska prova en burk.

Liknande trådar

Hundhälsa Jag har anledning att tro att min hund har ätit hästbajs som en järv kan ha kalasat på före. Upptäckte järvspår på hygget bredvid...
Svar
11
· Visningar
1 151
Senast: tanten
·
Hundhälsa Börjar känna mig lätt desperat så letar erfarenheter om det finns några. Har en 1 årig hanhund av aktiv sällskapsras. Han har till och...
Svar
15
· Visningar
1 409
Senast: Alexandra_W
·
Hundhälsa Helt klart största nackdelen med hundägandet är ju sjukdomar/skador på våra hundar. För en hundägare som dessutom ska använda hunden...
Svar
13
· Visningar
1 068
Senast: Grazing
·
Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
665
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka