Gröna täcken

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare wingil
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 872
W

wingil

Letar som en tok efter snygga gröna täcken, både inne och ute men hittar inga bra till vettiga priser :( börjes gillar jag inte och hööks har ju typ.. sagegrön eller vad det kalals vilket e fult! vill ha riktig grön :D

några tips?

Sv: Gröna täcken

Horze har en del i vanlig grön.
nygga och vettigt pris, dock ej testade av mig, lite sugen på att köpa ett i bomull ev. fleece...

Jag tänkte också på Horze. Har många olika varianter av täcken i grönt. Har själv beställt gröna saker därifrån och dom var riktigt snygga :)

jo men skitfula med grå detaljer :( såg på dem när jag var i butiken.. annars verkar de helt ok..

Mmmm..alla detaljer är gråa va?

jag letar efter marinblått täcke med gul kant....har nån testat exklusiv grejer?
De har ju en del i grönt också faktiskt! :idea:

Exklusiv

Horseware har ju gröna täcken.
vet dock inte om det bara är de gamla modellerna som är riktigt gröna? som inte är rutiga.. iaf nya utetäckena e ju rutiga!

Liknande trådar

Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
392
Senast: Freazer
·
Hundhälsa En dum fråga...kan tyckas. Men behöver en rottweiler täcke på sig på vintern och vid regn? Jag har en husky som hellre skulle dö än att...
Svar
15
· Visningar
969
Senast: Sonic76
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Just nu känner jag en längtan efter något. En längtan efter att återuppta de saker som gjorde livet så härligt – spontana resor...
Svar
0
· Visningar
310
Senast: IngelaH
·
Hundträning Mina äldre hundar har av sig själva förstått att när vi tränar så kissar man inte, även om vi kanske står stilla utan att göra något en...
Svar
4
· Visningar
466
Senast: animalasia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka