griffelbensfraktur

C

caspar

har nu fått vår häst opererad ännu en gång för griffelbensbrott fram, veterinären missade en fraktur för 8 veckor sedan när han blev opererad första gången fast på båda frambenen. så han står fortfarande i sjukhage. ni som haft hästar som blivit opererade för griffelbensbrott, har dom varit halta på det opererade benet en tid efter? Och ni kan tro att jag är ledsen på veterinären, för en sådan miss får man inte göra. Onödigt lidande för hästen.

Sv: griffelbensfraktur

ingen som har haft häst som varit halt efter griffelbensoperation?

Liknande trådar

Hästvård Min ena häst har fått en sårskada och fått Metacam utskrivet av veterinär. Hon har gått på det någon gång tidigare, och det är alltid...
2
Svar
21
· Visningar
2 596
Hästvård Min häst är född 2005 och är alltså 19 år. Jag har haft henne i 9 år. Hon kommer från Irland med okänd historia och har haft en del...
Svar
1
· Visningar
998
Senast: Sirap
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 855
Senast: Lavinia
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 580
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka