A
ambi
Fick låna ett anonymt nick så jag slipper avslöja för alla bekanta som finns på buke vad jag går och funderar över..
Jag tror att jag kanske är gravid! Eller kanske, jag vet inte riktigt..
Jag:
-Har i flera veckor känt mig uppsvälld och öm i nedre delen av magen. Typ som mensvärk.
-har fått väldigt ömma bröstvårtor
-har då och då lite illamående men inte så att jag kräks varje morgon.
-är något hård i magen
-hade en underlig mens sist, någon dag försenad och onormalt lite.
Kan det vara tecken på graviditet?
Jag har läst en massa på internet om graviditetstecken och tycker en hel del stämmer in på mig! Men man vet ju aldrig, kan ju inbilla mig också..
Ska göra ett test men tills dess så tänkte jag att det kunde vara skönt att höra vad ni tror?
Har inte haft direkt oskyddat sex men är ibland lite glömsk med pillrena och senaste tiden har jag varit utan piller då de tog slut och jag hela tiden glömmer att skaffa nya. Vi har kört på avbrutet nu när jag inte har tagit piller..
Jag tror att jag kanske är gravid! Eller kanske, jag vet inte riktigt..
Jag:
-Har i flera veckor känt mig uppsvälld och öm i nedre delen av magen. Typ som mensvärk.
-har fått väldigt ömma bröstvårtor
-har då och då lite illamående men inte så att jag kräks varje morgon.
-är något hård i magen
-hade en underlig mens sist, någon dag försenad och onormalt lite.
Kan det vara tecken på graviditet?
Jag har läst en massa på internet om graviditetstecken och tycker en hel del stämmer in på mig! Men man vet ju aldrig, kan ju inbilla mig också..
Ska göra ett test men tills dess så tänkte jag att det kunde vara skönt att höra vad ni tror?
Har inte haft direkt oskyddat sex men är ibland lite glömsk med pillrena och senaste tiden har jag varit utan piller då de tog slut och jag hela tiden glömmer att skaffa nya. Vi har kört på avbrutet nu när jag inte har tagit piller..