Gravid igen ???!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.

zilla

Trådstartare
:crazy: om jag hade sista mensen för 2 månader sen (,precis när "bebban" var 6 månader.)Det var första mensen efter förlossningen.Kan jag va gravid i gen.??

Sv: Gravid igen ???!!!

Kan kan du... ;) Men det kan även vara så att mensen inte riktigt har kommit igång, men köp ett test så du är på den säkra sidan! ;) Lycka till hur det än går och ni vill!

förutom att jag inte har fått mens igen så har jag blivit så "där" hungrig igen.

Signe var 6-7 månader när jag blev gravid igen... :o Så visst kan det vara så! Du kan ju till och med bli gravid INNAN mensen visat sig igen, eftersom ägglossningen kommer före mensen... :p

En mamma på "min" öppna förskola har två grabbar som är födda samma år och som INTE är tvillingar... DÄR kan man snacka om snabbt gravid igen...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Det sägs ju vara ganska vanligt men vi känner oss verkligen helt ensamma. Vår gosse fyller 6 i sommar och kissar fortfarande mycket på... 2
Svar
27
· Visningar
1 934
Senast: Amha
·
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 585
Senast: Bullen22
·
Övr. Barn Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅 Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever... 2
Svar
26
· Visningar
2 032
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Visste inte riktigt vart jag skulle lägga denna tråd. Men den landade här tillslut. Födde barn i oktober -23. Mensen kom tillbaka efter...
Svar
2
· Visningar
485
Senast: annersia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka