Gravid eller inbillning?

E

EmLang

Jag har under över en veckas tid ungefär kännt mig gravid. Jag har svullna ömma bröst mår jätteilla på kvällarna vilket jag även gjorde under min första graviditet. Däremot fick jag en blödning i lördags fram tills idag, normalt sett blöder jag mycket mer och får kraftiga menssmärtor men denna gången har jag inte haft ont. Jag har tagit ett test idag som visade negativt. Vad tror ni kan jag vara gravid trots blödningen och negativt test? Jag känner mig verkligen gravid, jag har den konstiga känslan som jag minns från nummer ett. Men testet borde ju visa rätt och jag har ju haft blödning i 4 dagar...

Sv: Gravid eller inbillning?

Du kanske har fått ett tidigt missfall?
Om du känner dig osäker så kanske du ska vänta några dagar och ta ett nytt test då. Lycka till!:)

Sv: Gravid eller inbillning?

Jo det skulle det ju kunna vara, men då borde jag väl inte fortfarande känna mig gravid med illamående osv?

Liknande trådar

Kropp & Själ Varning för långt inlägg. Jag har haft problem med yrsel i tre veckor nu. Jag opererade bort en godartad tumör i armhålan en vecka innan...
2
Svar
33
· Visningar
4 135
Senast: tott
·
Katthälsa Lång historia kommer efter det jag egentligen undrar över, någon med erfarenhet av ”kronisk” /återkommande UVI på katt? För 2 år sedan...
Svar
12
· Visningar
3 365
Senast: TantAgda
·
Gravid - 1år Hej! Först inlägget så säg gärna till om jag har lagt det fel. Är gravid med första barnet i v,29 och fått ganska kraftig yrsel, så...
Svar
11
· Visningar
2 979
Gravid - 1år Kort om min bakgrund, är gravid i vecka 25, fick hjälp med att bli gravid (ÄL-sprutor, tabletter), vi försökte i 1,5 år och fick ett MF...
2
Svar
24
· Visningar
4 514
Senast: nothalfbad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar