Grattis Miss Mandy

hastflicka

Trådstartare
Min princessa fyllde 5 ar i helgen :D

Jag ser godiset ... "let me at it!"
D7K_2321.jpg

MUMS ... mat, ost, och kottbullar. Oh sa gott ...
D7K_2332.jpg

Jag alskar vattenmelon ... bara lite, lite skal blir kvar nar jag ar klar.
D7K_2347.jpg

Sv: Grattis Miss Mandy

Hon tackar och bugar for alla lyckonskningar;)

Hon ar lite kanslig i magen, sa jag far vara forsiktig med vad jag ger henne. Men bade ost och kottbullar ar favorit godis vid traning sa det var populart att blanda ut middagen med och hon ALSKAR vattenmelon. Har saljs vattenmelon efter vagarna hejvilt hela sommaren sa hon far en hel "att leka med" lite da och da och nastan varje dag far hon och hastarna ett par klyftor var.:p

Min princessa fyllde 5 ar i helgen :D

Jag ser godiset ... "let me at it!"
D7K_2321.jpg

MUMS ... mat, ost, och kottbullar. Oh sa gott ...
D7K_2332.jpg

Jag alskar vattenmelon ... bara lite, lite skal blir kvar nar jag ar klar.
D7K_2347.jpg

Så fina bilder! :love:

En fest värdig en riktig Sessa! :banana:

Grattis Mandy! Hon ser så himla kramgo ut :)

När jag va liten (ca 2år) sprang jag fram till en rottis som stod bunden utanför affären och kastade mig om hans hals. Min mamma blev livrädd och trodde jag skulle bli biten.. men det visade sig vara världens snällaste rottis vid namn Birk :love:

Liknande trådar

Övr. Hund Squid, den lilla Border terriern ... behover jag verkligen honom? En kille? Jag som ville ha en tjej till. Han fungerar fantastiskt med...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 262
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Framfor allt den mentala biten du kampar emot. Vad gor du som gor det lattare att jobba med din hund's "arv"? Miss Mandy sa "vass" med...
Svar
9
· Visningar
1 241
Senast: Migo
·
Övr. Hund Miss Mandy och jag blev pahoppade av en Finsk Lapphund for ett par veckor sedan och efter det ar hon klart misstanksam mot andra hundar...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 821
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Miss Mandy och jag ska ga till vara vanner en liten bit bort och vi gar pa skogssidan av vagen, i graset, nastan i diket. Da jag vet att...
Svar
7
· Visningar
1 368
Senast: Disen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka