Grattis Annelie

devere

Trådstartare
Stort grattis Annelie till ledningen i Onsala Cup, och med en Onsala-uppfödning dessutom. Jätteroligt och välförtjänt.

Och en bra placering även med junioren King Peak.

Superbra:)

Lycka till framöver

devere

Sv: Grattis Annelie

Kan inte annat än att hålla med föregående talare!
Grattis Annelie!
Du har just "blivit vuxen" och lämnat juniorstadiet och redan din första säsong är du uppe och flåsar de rutinerade i nacken, det är stort det. Tänk när Carolina Klüft gjorde detsamma! Då stod hela Sverige i givakt!
Och inte nog med det! Tillväxten ser dessutom mycket god ut så dagens seniorer får ligga i när de nuvarande juniorerna kommer upp i vuxen-tävlandet!
Är det inte en fantastisk och underbar utveckling vi just nu genomgår! Med den utvecklingen och den förmodade breddningen av disciplinen kommer vi snart att vara med och hävda oss i yppersta världseliten på allvar!
:bump: :bow: :bow: :banana: :bow: :bow: :bump:

Och glömde gratta till de dubbla utmärkelsena året distanshäst och likaså årets distans-ponny.

Stort grattis.

Passar också på att gratta Annelie o Zsulemi!
Onsalahäst leder Onsala Cup! Jättekul.
Att Zsulemi är till salu gör ju inte saken sämre. Hans mor Zula är förresten halvsyster med Zulus som använts i den franska aveln och han har erhållit **** DRE i endurance.
Passar även på att gratta Parnassos sonen King Peak för sina strålande insatser under sitt premiär-år inom distansen!

Vill också instämma i ovanstående gratulationer. Känns som att Annelies fina prestationer kommer lite i skymundan, vilket är trist! Hon är ju faktiskt en av våra fem bästa distansryttare i Sverige just nu!!! Grattis till allt!

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag velar och behöver Bukes kloka råd och syn på saken och ber om ursäkt för ett lång och förmodat rörigt inlägg. Ett jobberbjudande...
Svar
9
· Visningar
2 018
Senast: Ajda
·
Relationer För ett par dagar sedan rasade hela min värld när min sambo berättade att han vill göra slut. Han säger att han älskar mig, men som vän...
Svar
6
· Visningar
3 154
Övr. Hund Jag går nu i valpköpartankar då jag kommer att studera på distans och alltså vara hemma i 3 år framöver, känner att inget tillfälle är...
2
Svar
34
· Visningar
3 991
H
Gravid - 1år Jag är gravid i 15 veckan och är så fruktansvärt velig!!! Jag och den eventuellt blivande pappan har varit tillsammans i drygt 4 år...
2 3
Svar
58
· Visningar
10 468
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar