Grått schabrak?

Nitronom

Trådstartare
Har börjat sy ett grått schabrak i skolan (rosa & gröna flätade kantband! :D ) men kom nu på att pållens sadel är ju brun! Kan man ha grått schabrak till brun sadel? :crazy:

Sv: Grått schabrak?

Ja det kan man! Har nog inga bilder men jag har ett grått globusschabrak som passar superbra till alla bruna sadlar jag har haft :)

bra bra, då behöver jag inte grubbla nå mer. hoppas bara att schabraket blir lyckat nu också! :D

Är faktiskt precis inköpt så har inte hunnit knäppa ngn än! :p

Men garanterar att de e schhnyyggt!

Visst går det!

IMG_6363.jpg

Ja det blir det säkert! :D

Ickiz: Du skulle ju hoppat det grå hindret i förgrunden ist :p Tom. matchat hinder :rofl:

Jäkligt snygg häst (:love:), fast din sadel var väldigt mörk, den såg nästan svart ut på bilden & jag har en ljus sadel.
vad för brun har ni andra på era sadlar? :)

Jo den har mörknat mkt även fast den är rödbrun. Är dock molnigt och inte så ljust ut när kortet togs så det luras nog lite.

Fjordtokan: Ja det hade vart snyggt :p Det är inte jag som rider just där men det är min häst!;)

Okey, har du grå kavaj också?

TS: Tycker grått passar alla bruna färger som sagt. Vill du så kan jag ta kort på min sadel med grått schabrak..

stiligt stiligt.
grabben kommer nog att bli riktigt fin i sitt schabrak om jag lyckas få det bra :D

Liknande trådar

R
Utrustning Jag har börjat titta på barbackapaddar och bomlösa sadlar, men det är inget jag har någon erfarenhet av själv. På "min tid" var en... 2
Svar
29
· Visningar
2 216
Senast: iNHALE
·
Utrustning Behöver lite input! Har en svart häst med frieser i sig. Vi kommer börja tävla dressyr i vår. Hon har brun sadel och brunt träns...
Svar
18
· Visningar
2 476
Senast: Amanda_F
·
Hästvård Hej! Jag har ett tolvårigt D-Ponny sto som jag tävlar dressyrklasser på, det finns nog några som sett mina inlägg här på Buke. Jag har... 2
Svar
21
· Visningar
4 637
Senast: mackan
·
Dressyr Okej, så här är det. Jag har rätt nyligen gått över på storhäst, en trevlig hobbynivå-hopphäst vilket är precis vad jag var ute efter... 2
Svar
34
· Visningar
4 523
Senast: Nevermind
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Alternativ till försäkring
  • Hönstråden II