Gratis ftp-program

M

Madelene

Finns det????

Har testat ws_ftp i 30 dagar nu och får inte använda det utan att pröjsa en massa. Har hemsidan på glocalnet och vad jag förstått måste jag då ha ett ftp-program för att kunna ladda upp mina filer.

Någon som kan hjälpa mig??
 
Sv: Gratis ftp-program

filezilla som redan är föreslaget och Ws_ftp använder jag, båda är trevliga och lätta att ha att göra med :)
 
Sv: Gratis ftp-program

FTP Surfer använder jag, mycket trevlig klient. :)
 
Sv: Gratis ftp-program

jag använder cuteFTP och är helnöjd med det.
 
Sv: Gratis ftp-program

jag har också laddat hem CuteFtp men jag vet inte hur det kommer att funka, kommer jag att bli utlåst om 30 dagar också?
om jag nu inte skriver in den här himla koden man måste ha?

visserligen slussas man ju vidare direkt till continue innan man måste skriva in nåt när man öppnar programmet... :confused:
 
Sv: Gratis ftp-program

Tusen tack alla :bow: :bow: :bow: :bow:

Har nu laddat ned FileZilla och det fungerar toppen!

Tack tack!!
 
Sv: Gratis ftp-program

Jag ftp:ar med Internet Explorer. Superenkelt alternativ för den som är för slö för att installera ett program... :-)
 

Liknande trådar

Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
977
Senast: Kirre
·
IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
411
Senast: Myrten
·
Kropp & Själ Jag fick reda på att jag har en liten hörselnedsättning på ena örat redan för 25-30 år sedan, beskedet kom då som en överraskning. Jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 936
Senast: hastflicka
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 017
Senast: KesoNeso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp