Gräsfrö till hage

aleksis

Trådstartare
Vi har två mindre gräshagar som har vissa delar där det växer lite dåligt, det vill säga det är några jordiga partier. Skulle vilja sätta någonting så det blir mer tillväxt. Är inte frågan om att det ska vara några höga värden eller så, snarare tvärtom. Mer bara att det finns gräs att tugga på. Inga större områden heller, några meter här och några meter där.

Någon som har erfarenhet av något liknande och har tips på vad man ska använda sig av? Och när man ska göra det.
 

Liknande trådar

Anläggning Jag har en bit skog på min mark som jag långsiktigt skulle vilja göra hage av, då jag har mer användning av hagmark än skogsmark. Är...
2
Svar
36
· Visningar
4 223
  • Artikel
Dagbok Jag är mitt inne i första sommaren med att försöka odla ätbara grejer på min plats. Visst har jag pysslat mycket med trädgård tidigare...
Svar
0
· Visningar
314
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Tid till vet är bokad på onsdag. Bilder kommer ikväll Golden hane 7,5 år. Kastrerad Äter senior/light foder. Ett foder han ätit sen...
2
Svar
24
· Visningar
2 826
Senast: Rugge
·
Gravid - 1år Jag kommer förhoppningsvis få ett barn till hösten. Jag bor idag i Malmö, där jag också jobbar. Jag kommer att vara självstående. Jag...
Svar
15
· Visningar
1 451
Senast: Queen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp