gps till katt?

Lisen82

Trådstartare
Vi ska flytta ut på landet och har en innekatt (exotic) som jag funderar på ska börja få gå ut dagtid då vi bor lång ifrån en väg och mest åkrar runtomkring. Men vill kunna följa henne i mobilen om hon skulle försvinna. Hon är ganska liten och nätt, ca 2,8 kg så blir nog för klumpigt med ett stort gps halsband. Finns de mindre? Har sett såna airtags men de är till apple, har en samsung mobil. Kostar de i månaden eller finns de någon som man ej behöver betala månadsvis.

Jag har Tractives minsta modell till min lilla katt och hon hade den större innan denna kom.
Hon har inte verkat irriterad på någon av dem, hon väger dock ca. ett kg mer än din katt.
Det finns flera olika märken, men samtliga kräver någon form av abonnemang.
Tractive har flera varianter där man kan t.ex. ta en månad på prov eller betala för helår direkt.

Jag har Tractives minsta modell till min lilla katt och hon hade den större innan denna kom.
Hon har inte verkat irriterad på någon av dem, hon väger dock ca. ett kg mer än din katt.
Det finns flera olika märken, men samtliga kräver någon form av abonnemang.
Tractive har flera varianter där man kan t.ex. ta en månad på prov eller betala för helår direkt.
Vad kostar dessa abonomang?

1734530761346.webp

Från Tractives hemsida.

Liknande trådar

Övr. Katt Jag skulle behöva köpa två GPS-halsband till våra utekatter men då jag letar runt så verkar alla vara så väldigt klumpiga? De jag hittar...
Svar
3
· Visningar
1 207
Senast: cirkus
·
Övr. Katt Efter en flytt bor jag numera i lägenhet i utkanten av en stad, i närheten till landet och grönområden. Har eget stall 10 minuter med...
Svar
16
· Visningar
2 993
Senast: EmmaW
·
Övr. Katt Vi har fem katter som rör sig ute fritt dagtid (bor bra till på landsbygden). Jag är dock noga med att ta in dem varje kväll. En av dem...
Svar
4
· Visningar
1 054
Senast: snurpe
·
Övr. Katt Jag har bestämt att jag vill ha 2 siameser/orientaler någon gång i framtiden (har en siameskorsning nu) och har funderat mycket kring...
Svar
9
· Visningar
8 665
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka