L

lilla_busan

Hur är storlekarna i GPA hjälmarna? Tycker att storlekarna i hjälmar varierar så fruktansvärt mycket. Jag har 56 och 57 i mina CO hjälmar och 58 i min gamla Champion hjälm. Är GPA hjälmarna jämförbara med CO storlekarna?

Jag har också 58 i min gamla champion showring,
och jag har 58 i gpa titan o möjligtvis 57 i gpa classic

Jag brukar alltid ha 57 pa hjalmarna. Jag fick for nagra ar sedan en GPA i julklapp, men det tog inte lang tid forrens 57:an var alldeles for stor. Den utvidgade sej.
Jag kopte sedan en 56:a, den var lite tight i borjan, men passar mej perfekt numera.
Jag vet inte om det har med olika modeller att gora, men jag har hort andra manniskor saga samma sak.

Liknande trådar

Utrustning Ni med samshield hjälmar se hit! Sitter och ska köpa en ny hjälm och är väldigt sugen på en samshield men har lite svårt att bestämma...
Svar
7
· Visningar
533
Senast: MiniLi
·
Utrustning Jag har köpt en ny ridhjälm. Min gamla hjälm är det minst nio år sedan jag köpte så det kändes dags att uppdatera den, särskilt som jag...
2
Svar
23
· Visningar
2 493
Senast: MimmiNO
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 490
Senast: Ajda
·
Hästmänniskan Jag vill ha en ny ridhjälm. Men det är så att mitt huvud är så konstruerat att jag har en normal storlek kring 57- 58 runt om. Men med...
Svar
6
· Visningar
2 623
Senast: Blimblom
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Utbilda själv
  • Skadade hästar och konvalescenter