Gotlandsruss

elaktroniqe

Trådstartare
Hittade ingen gotlandsruss-tråd, så då skapar jag en. :-)
Vad har ni för russ, vad använder ni dem till o.s.v.?

Har köpt ett föl från lojsta som kommer hem i november. Han blir mitt första russ! :-)
Någon mer här som ska köpa föl i år eller har någon tidigare avkomma efter Jagga ess?
Fölet jag ska köpa är undan Lin 4825 :laugh:
 
Det finns en russtråd men den har nog halkat ner en del.

Jag har ett Lojstaruss född 1992 och ett russ från Rungegårds stuteri född 2011. Båda ston.

Det äldre är sällskapsponny, vill ingenting annat.
Den yngre är raka motsatsen, total arbetsnarkoman. Är inkörd och just nu utlånad till en travtränare.



 
Min treåring fick gångartsdiplom i lördags :)

887987 78 skrapade hon ihop.

Så nu tänkte vi visa för samma domare på sommarpremiering och hoppas på avelsdiplom :D
 

Liknande trådar

Avel Hej! Jag behöver verkligen alla tips och råd jag kan få just nu. Jag har ett sto som jag har lämnat på betäckning i maj, och hon står...
Svar
16
· Visningar
1 987
Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
960
Senast: Kirre
·
Hästmänniskan Har legat vaken i minst 1,5 timme i sängen. Min son på 7 månader har vaknat till några gånger och sökt närhet. Ammar fortfarande lite...
Svar
8
· Visningar
2 290
Avel Fick ett hingstföl i slutet av juni iår och planen var att ta hem sto och föl som inackordering för sällskap till honom. Tyvärr blev han...
2
Svar
32
· Visningar
3 659

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCII
  • Gammal hummus?
  • Sommarföräldrar 2024

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp