Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag kan av någon anledning inte formatera text om jag gör inlägg från mobilen. Inte heller lägga till en bild för hela menyraden för inlägg är borttonad. Från datorn funkar allt som vanligt. Är det något fel någonstans eller ska det vara så?
Det hände mig en gång och det tog ett bra tag innan jag hittade vad jag hade råkat klicka på. Testa att klicka på de tre prickarna som är till höger om ångraknappen, och sedan på de två hakparentserna.
Bukefalosnyheter
När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Hundavel & Ras Det är väl rätt vanligt att social osäkerhet och rädslor är värre med män än kvinnor. Min mamma har en sådan hund exempelvis, och den...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.