Göra egna pins?

Comatose

Trådstartare
Vi ska ha fest och skulle vilja köpa tomma knappar/"pins" som gästerna själva kan rita på och sedan sätta på tröjan. Men problemet är: var köper jag de där tomma knapparna? De behöver vara ca 10 cm i diameter, eller kanske något mindre. Har letat på TGR, Panduro och diverse krimskramsbutiker utan lycka. What to do?

Ska tilläggas att festen är på lördag, så jag hinner inte beställa på nätet. Bor i Stockholm.

Panduro har (badges), men då är dom bara ca 6 cm i diameter. (även om lagerstatus i butik verkar vara lite sådär)

Det finns sidor där man kan beställa egendesignade badges, vet inte om de även säljer "tomma" sådana. Längesedan jag gjorde detta, så kommer inte ihåg vem vi beställde ifrån, men kolla på badgeland, minpin etc
såg nu att du inte hinner beställa på nätet...

Vild chansning men kan det vara så att leksaksaffären har? Tänker att de brukar ha en liten pysselhörna.

Biltema/Kjell och Co./Clas Ohlson?

Vi beställer från Besteco.se. Ring dom och fråga om dom har någon återförsäljare i närheten.

Vi ska ha fest och skulle vilja köpa tomma knappar/"pins" som gästerna själva kan rita på och sedan sätta på tröjan. Men problemet är: var köper jag de där tomma knapparna? De behöver vara ca 10 cm i diameter, eller kanske något mindre. Har letat på TGR, Panduro och diverse krimskramsbutiker utan lycka. What to do?

Ska tilläggas att festen är på lördag, så jag hinner inte beställa på nätet. Bor i Stockholm.
Konferensbrickor finns det något som heter (plastficka med papperslapp i där man fyller i sitt namn och organisation samt en säkerhetsnål att fästa brickan vid tröjan) borde finnas på kontorsmaterialsförsäljningsställen (långt ord). http://www.recognus.se/index.php?route=product/product&product_id=126

Om du inte lyckas hitta pins kanske en nödlösning kan vara att klippa ut rundlar i kartong och limma fast en säkerhetsnål/ett broschknäppe bakpå. Om gästerna är många skaffar ni saxar, kartong, lämpliga mallar, lim och nålar så det räcker till flera och låter dem göra sina pins från grunden(så ni slipper lägga massa tid på klippandet).

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka