Nä jag vet att det beror på att massa svärdslukare bodde där. Det är roligare.Namnet kommer från svard/svål som i grässvål längs sjön, dvs gräsbevuxen mark längs sjön. Skittråkig bakgrund till namnet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä jag vet att det beror på att massa svärdslukare bodde där. Det är roligare.Namnet kommer från svard/svål som i grässvål längs sjön, dvs gräsbevuxen mark längs sjön. Skittråkig bakgrund till namnet
Hear HearIkke en grad over 80, så blir det 90% på förste kok og ingen finkel. Sparer mange kroner da man slipper utgifter til kull (kol).
Jag träffade en norrlänning inne i Sthlm idag.
Och han hade inte tagit seden dit man kommer. Han var trevlig och lugn..
Fattar han inte att i denna staden är vi stressade och otrevliga!
Ja det gjorde jag..Åh, träffade du mitt ex eller hans bror eller min kompis
Men vänta.. Du skulle ju ordna en dejt..Åh, träffade du mitt ex eller hans bror eller min kompis
Men vänta.. Du skulle ju ordna en dejt..
Typiskt norrlänningar norr om Dalälven..
Dessa kan man inte lita på.,
Jag trodde att Norrland var allt norr om Slussen!Nu är det norr om Dalälven som norrlänningar ska hålla sig och inte dejta söder om. Gränsen är stängd. Y-buss måste ta sitt ansvar.
Nej gränsen är inte stängd om man har giltig id- handling.Nu är det norr om Dalälven som norrlänningar ska hålla sig och inte dejta söder om. Gränsen är stängd. Y-buss måste ta sitt ansvar.
Allt ordnar sig för en norrlänning med giltig id. Bara göra upp eld, och vira in fisken i aluminiumfolie. En smörklick förhöjer upplevelsen.Nej gränsen är inte stängd om man har giltig id- handling.
Jag tror det är ett språktest också...Allt ordnar sig för en norrlänning med giltig id. Bara göra upp eld, och vira in fisken i aluminiumfolie. En smörklick förhöjer upplevelsen.
Inte på en norrlänning. En norrlänning använder inte tillräckligt med ord för att metoden ska fungera.Jag tror det är ett språktest också...
Nja.. Det är inte tillräckligt för att urskilja norrlänning. Kan vara tex värmlänning Det finns andra som kan misstas för norrlänning då. Det krävs språktest för att se att norrlänningen bara säger "jo" pch inte pratar för mkt.Inte på en norrlänning.
Möjligtvis en test om norrlänningen kan rensa fisken under minuten, och/eller om norrlänningen kan ögonblickligen skilja mört från id.
Nej gränsen är inte stängd om man har giltig id- handling.
Jag tror det är ett språktest också...
Jag trodde att Norrland var allt norr om Slussen!
Går mörtar i ide?Inte på en norrlänning. En norrlänning använder inte tillräckligt med ord för att metoden ska fungera.
Möjligtvis en test om norrlänningen kan rensa fisken under minuten, och/eller om norrlänningen kan ögonblickligen skilja mört från id.
Tydligen i Norrland.Går mörtar i ide?