Göteborg Horse Show 2013 !

Sv: Göteborg Horse Show 2013 !

Jag kommer leta efter:
Tyglar
Snyggt svart schabrak
Pannband med svart bling

Om jag inte har hunnit köpa sakerna någon annastans innan. Antagligen kommer jag hem med en del annat mindre nödvändigt också :D

Fårskinnsboots
CS eller AS schabrak
Men behöver egentligen ingenting.

Men om jag får sålt bilen innan ska jag kika på dressyrsadlar! :D

Behöver ingenting pga att jag redan har massa extra och det känns vansinnigt onödigt att köpa en massa när jag inte ens vet om hästen kommer igång.

MEN

Bett, Benskydd & Boots är alltid nice! ;):love:

Ett nytt spö, en ny lädergrimma, ludd & lite annat tjaffs kommer ju ALLTID med av någon märkling anledning..:angel:

Jag kommer leta efter:
Tyglar
Snyggt svart schabrak
Pannband med svart bling

Om jag inte har hunnit köpa sakerna någon annastans innan. Antagligen kommer jag hem med en del annat mindre nödvändigt också :D

haha, ja man hittar ju alltid något som känns väldigt nödvändigt när man står där haha :D

Behöver ingenting pga att jag redan har massa extra och det känns vansinnigt onödigt att köpa en massa när jag inte ens vet om hästen kommer igång.

MEN

Bett, Benskydd & Boots är alltid nice! ;):love:

Ett nytt spö, en ny lädergrimma, ludd & lite annat tjaffs kommer ju ALLTID med av någon märkling anledning..:angel:

hahah ja visst är det konstigt! :rofl: en massa grejer bara hoppar i handlekassar bara sådär :angel: haha

Massor :D Jag ska bara bli miljonär först :angel:

Dressyrskydd
skor chaps/ stövlar
Nytt träns
Ngt schabrak kan jag ju alltid offra mig för och nya boots!

Sen har ju min kära sambo plötsligt börjat tycka att de är väldigt kul att titta när jag tränar hästen och har då blandannat uppmärksammat att vi behöver tömmar till tömkörningengen (kör med två longerlinor nu), stigläder nya skydd och täcken :D han ville dessutom med så har bokat hotell hela helgen i gbg och köpt biljetter till lördagen :love:

Tur att man har prioriteringen klart för sig iaf! ;)

Cyklar till stallet för att hästen ska få en fin sadel.. :o

Lädergrimma
Dressyrstövlar
Ridkläder över lag :love: man kan inte få för många västar
Nått festligt schabrak med lindor är alltid välkommet
Hjälm och handskar

Kommer bli mest prylar till mig själv och ska försöka hålla igen efter som pengarna ska gå till hästköp, men lite måste man få unna sig :angel:

Massor :D Jag ska bara bli miljonär först :angel:

Dressyrskydd
skor chaps/ stövlar
Nytt träns
Ngt schabrak kan jag ju alltid offra mig för och nya boots!

Sen har ju min kära sambo plötsligt börjat tycka att de är väldigt kul att titta när jag tränar hästen och har då blandannat uppmärksammat att vi behöver tömmar till tömkörningengen (kör med två longerlinor nu), stigläder nya skydd och täcken :D han ville dessutom med så har bokat hotell hela helgen i gbg och köpt biljetter till lördagen :love:

å vad mysigt :laugh: snäll sambo du har :bump:

Lädergrimma
Dressyrstövlar
Ridkläder över lag :love: man kan inte få för många västar
Nått festligt schabrak med lindor är alltid välkommet
Hjälm och handskar

Kommer bli mest prylar till mig själv och ska försöka hålla igen efter som pengarna ska gå till hästköp, men lite måste man få unna sig :angel:

å ska du köpa häst ? :laugh: va kul ! :)

Jag åker dit för första gången och har egentligen ingen aning om vad som väntar. :o

Kan inte heller komma på så här på rak arm något jag behöver till hästarna, men jag misstänker att jag kommer komma hem med massor av saker ändå. :p

jag skulle väldigt gärna hitta stövlar :)! och hatar dessutom min hjälm så en ny billig sådan vore ganska golden.

Jag planerar att titta på allt på mässan och det blir väl det vanliga med lite vantar och tyglar om jag hittar det jag vill ha. Egentligen har jag inget som är i skriande behov av att fyllas på som jag vet just nu men det kan ju ändras, det är ju ett tag kvar trots allt.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Världsettan Henrik von Eckermann är på plats för att rida världscupen under Göteborg Horse Show. Trots ett brutet ben i handen. – Det...
Svar
0
· Visningar
129
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Göteborg Horse Show avgörs 19-23 februari i Scandinavium. Här är allt du behöver veta om GHS 20205, som sänds i SVT.
Svar
0
· Visningar
148
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Maria von Essen, Carl Hedin och Mads Hendeliowitz är de tre svenskarna som är klara för FEI Dressage World Cup på hemmaplan under...
Svar
0
· Visningar
71
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Stiftelsen Göteborg Horse Show har en lång tradition av att dela ut stipendium till elitsatsande juniorer och young riders. Svenska...
Svar
0
· Visningar
59
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka