Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kommer leta efter:
Tyglar
Snyggt svart schabrak
Pannband med svart bling
Om jag inte har hunnit köpa sakerna någon annastans innan. Antagligen kommer jag hem med en del annat mindre nödvändigt också![]()
Fårskinnsboots
CS eller AS schabrak
Men behöver egentligen ingenting.
Men om jag får sålt bilen innan ska jag kika på dressyrsadlar!![]()
Behöver ingenting pga att jag redan har massa extra och det känns vansinnigt onödigt att köpa en massa när jag inte ens vet om hästen kommer igång.
MEN
Bett, Benskydd & Boots är alltid nice!
Ett nytt spö, en ny lädergrimma, ludd & lite annat tjaffs kommer ju ALLTID med av någon märkling anledning..![]()
Men om jag får sålt bilen innan ska jag kika på dressyrsadlar!![]()
MassorJag ska bara bli miljonär först
Dressyrskydd
skor chaps/ stövlar
Nytt träns
Ngt schabrak kan jag ju alltid offra mig för och nya boots!
Sen har ju min kära sambo plötsligt börjat tycka att de är väldigt kul att titta när jag tränar hästen och har då blandannat uppmärksammat att vi behöver tömmar till tömkörningengen (kör med två longerlinor nu), stigläder nya skydd och täckenhan ville dessutom med så har bokat hotell hela helgen i gbg och köpt biljetter till lördagen
![]()
Tur att man har prioriteringen klart för sig iaf!
Cyklar till stallet för att hästen ska få en fin sadel..![]()
Lädergrimma
Dressyrstövlar
Ridkläder över lagman kan inte få för många västar
Nått festligt schabrak med lindor är alltid välkommet
Hjälm och handskar
Kommer bli mest prylar till mig själv och ska försöka hålla igen efter som pengarna ska gå till hästköp, men lite måste man få unna sig![]()
haha, ja man hittar ju alltid något som känns väldigt nödvändigt när man står där haha![]()
va duktig du är som cyklar! Skulle jag också behöva göra![]()
å ska du köpa häst ?va kul !
![]()