Gödselplatta

A

Annab79

Vad kostar det mellan tummen och pekfingret att anlägga en gödselplatta till ett stall med 10 boxar?

Sv: Gödselplatta

Vi gjorde en till mitt stall med tre hästar det kostade i runda slängar 3000 kr. Det enda jag lejde folk till att göra var att köra hit gruset annars skötte vi allt själva för hand. Visst det var ett jäkla jobb men vi hade inte råd att köpa färdig cement i cementbil.

Alltså vi fick en offert på 80000 kr, då handlade det om 8 boxar och en hel del markarbete. Vad det kan kosta för er hänger nog mycket på förutsättningar hur mycket grundarbete som måste till.

För oss var det enorma pengar, så vi har därför container godkänd av kommunen.

Beror helt på vilka kontakter du har, vilket jobb du kan lägga, hur markberedningen ser ut, hur mycket och hur hårt tryck det är på anläggarna i regionen - kort sagt: allt är en höftning. Sedan spelar det in hur mycket lagringskapacitet du behöver och vad du har för strömaterial.

Liknande trådar

Anläggning Vi planerar att anlägga en spolplats utomhus till våren och jag vill gärna höra om era bra och dåliga erfarenheter av liknande. I...
Svar
14
· Visningar
981
Senast: hamilton1
·
Kropp & Själ Jag har problem med att vissa fingrar "fryser" fort, det är underligt nog mestadels 1 på varje hand. Pekfingret på vänster, långfingret...
2
Svar
21
· Visningar
682
Senast: MissFideli
·
Anläggning Vilken kamera i stall kan ni rekommendera? Den ska gå på simkort 4G och en ska kunna se feeden i sin mobil. Ska få in kundhäst på...
Svar
6
· Visningar
1 088
Hästmänniskan Något stall med bra och rättvist sätt att fördela röda dagar och annat arbete i stallet mellan uppstallade i box? I stallet jag står i...
Svar
12
· Visningar
1 663
Senast: Fibusen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka