Godkända ridledare

Ela66

Trådstartare
Finns det någon sajt eller någon sida på nätet där man kan se vilka som genomgått ridledarutbildning och är godkända?
Om inte: Vänder sig man till Ridsportförbundet för att få reda på det?
 
Sv: Godkända ridledare

Står väl på ridsportsförbundets sida om jag inte minns fel.

För hur långt tillbaka? Ridledare är väl ändå RIK 0 och det är ju hur många som helst som går den varje år som sen aldrig hamnar i det yrket ändå. Går det i så fall att hitta mig som gick 1994? Det är ju bara en kortkurs.

Hittade godkända RidledarUTBILDARE, alltså de som får hålla ridledarutbildningar, inte de som gått själva kursen.
 
Sv: Godkända ridledare

Nej, de är bara de som är godkända ridlärare som finns med på SvRFs sida (dvs har gått en yrkesutbildning).

Däremot kanske distriken kan ha den informationen på sina hemsidor?
Vet att iaf Dalarnas hade en förteckning med alla ungdomsledare tidigare.
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 212
Senast: Grazing
·
Juridik & Ekonomi Hej! Gammal användare som vill vara anonym. Pågrund av förändrad ekonomi samt lite annat trassel så har jag sökt bistånd från soc för...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 691
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 032
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 640

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp