_FiA_

Trådstartare
Om det här fastnat en pytteliten vass bit av en karamell i svalget , som inte försvinner med knäckebröd banan osv, visst sjutton borde den väl efter ett par dagar smälta? Det är ju godis?

Om det här fastnat en pytteliten vass bit av en karamell i svalget , som inte försvinner med knäckebröd banan osv, visst sjutton borde den väl efter ett par dagar smälta? Det är ju godis?

Är du säker på att den sitter kvar? Jag tycker ibland när liknande hänt, att det känns som att det sitter kvar men i själva verket är det bara ett sår kvar som gör ont. Men ja, godis borde smälta bort...

Ja, det tycker jag. Tips att dricka varmt kanske? Om du (?) fortfarande känner något kanske det bara är en efterföljande retning efter biten?

Jag skulle gissa att det är retningen du känner, inte godisbiten. Försök låta bli att reta ännu mer (hosta, harkla), kolsyrad dryck kan känns skönt om det blir för jobbigt. Har det inte släppt efter ett par dagar så kolla upp det på vårdcentral.

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 569
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Idag hade jag en skitdag på jobbet. Första mötet blev inte som önskat, och i frågor som är viktiga för mig så var vi inte alls överens...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 230
Senast: Thaliaste
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Är väl jag. Jag vet inte. Den jävla ångesten som äter upp mig. Och som dotter till en freudian har man ju ändå lärt sig att rota i...
Svar
0
· Visningar
915
Senast: miumiu
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 844
Senast: Tofs
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama