Glomma bort??bli annorlunda??

M

Millan_gulligast

hej!min häst har vila i en månad nu,:)men går promenader och tränar horseman ship med henne men nu till frågan:

jag har jobbat mkt med rida med viktet halsring nh och halter och att hon ska va lungn och hon har blivit jätte duktig!:love:men glömmer hon bort de när jag börjar rida i gen(altså de hon har lärt sig)för vi har byggt upp en jätte bra relation med varann de går att rida med halsring och till o med hoppa med de,de var en katastrof förut!!:eek:snälla svara ni som vet!vill liksom inte att allt ska gå till spillo kram och snälla svara!alla svar är välkommna:bow:/Becca

Sv: Glomma bort??bli annorlunda??

kan väl göra de då o då och rida normalt..
man behöver ju inte välja nåt av de..

Jag tror inte att det skulle vara något problem med att den inte skulle minnas efter bara en månad.
Men kolla av så att allt funkar när du sätter igång hästen sen så ska det nog funka. :) Lycka till i fortsättningen.

Jag tror inte att det skulle vara något problem med att den inte skulle minnas efter bara en månad.
Men kolla av så att allt funkar när du sätter igång hästen sen så ska det nog funka. :) Lycka till i fortsättningen.

okej!:)nu losnnade de en klump i magen!

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka