Cheeserica
Trådstartare
Hemma från en hektisk dag, med två trötta katter och en väldigt lycklig matte! Dimma (S*Morellos Another Blue) fick sitt Ex1 och överaskade mig sen stort med att vinna BIV-totalt över 4 andra katter och bli uppkallad för nominering! Det hade jag aldrig förväntat mig utan Ex1 var vad jag trodde prislappen skulle stanna vid.
Knappt hann jag hämta mig från den glada överaskningen innan lille Chaim (S*Chaver's Zohar Chaim) också tog sitt Ex1 - och BIV-totalt över 2 andra katter och uppkallad till nominering! Vid nomineringsvalet så tvekade domaren länge och väl mellan Chaim och en brunmaskad hona, men valet föll tillslut på honan då Chaim behöver bredda huvudet för att se mindre tonårsaktig ut. Domaren verkade gilla honom massor och hon tröstade mig med att han ju blev BIV totalt iaf!
Tänk att jag har så fina katter, det trodde jag aldrig!
/Erica
Knappt hann jag hämta mig från den glada överaskningen innan lille Chaim (S*Chaver's Zohar Chaim) också tog sitt Ex1 - och BIV-totalt över 2 andra katter och uppkallad till nominering! Vid nomineringsvalet så tvekade domaren länge och väl mellan Chaim och en brunmaskad hona, men valet föll tillslut på honan då Chaim behöver bredda huvudet för att se mindre tonårsaktig ut. Domaren verkade gilla honom massor och hon tröstade mig med att han ju blev BIV totalt iaf!
Tänk att jag har så fina katter, det trodde jag aldrig!
/Erica