Glad matte!

Cheeserica

Trådstartare
Hemma från en hektisk dag, med två trötta katter och en väldigt lycklig matte! Dimma (S*Morellos Another Blue) fick sitt Ex1 och överaskade mig sen stort med att vinna BIV-totalt över 4 andra katter och bli uppkallad för nominering! :eek: Det hade jag aldrig förväntat mig utan Ex1 var vad jag trodde prislappen skulle stanna vid.

Knappt hann jag hämta mig från den glada överaskningen innan lille Chaim (S*Chaver's Zohar Chaim) också tog sitt Ex1 - och BIV-totalt över 2 andra katter och uppkallad till nominering! :eek: Vid nomineringsvalet så tvekade domaren länge och väl mellan Chaim och en brunmaskad hona, men valet föll tillslut på honan då Chaim behöver bredda huvudet för att se mindre tonårsaktig ut. Domaren verkade gilla honom massor och hon tröstade mig med att han ju blev BIV totalt iaf! ;) :cool:

Tänk att jag har så fina katter, det trodde jag aldrig! :love: :banana:

chaim38.jpg

dimma20.jpg

chaimdimma16.jpg

/Erica

Sv: Glad matte!

Grattis!
Visst är det roligt att ställa ut :banana:
(haha, jag hade aldrig fastnat för utställningar om inte min gamle skrällde till och blev BOX-kastrart och BIS-senior första gången jag ställde. Tur att man börjat med en snygg katt, så man står ut nu när man är borta efter klassbedömningen (nåja, Maja (med ett BIS-junior i bagaget) är enligt domaren bra nog att nominera, men de andra är helt enkelt bättre...)

Sv: Glad matte!

Sassy skrev:
(nåja, Maja (med ett BIS-junior i bagaget) är enligt domaren bra nog att nominera, men de andra är helt enkelt bättre...)
Det där känner jag igen! ;) Men jag är så nöjd med hur det gått för mig ändå, även om jag inte får pokaler och de största kokarderna. Det värmer så mycket när man får beröm för sina katter så det kan man leva på länge efteråt! :love:

Nu funderar jag bara på när jag ska ställa ut nästa gång, har ingen utställning inbokad ännu.

/Erica

Liknande trådar

Övr. Katt Nu när sommaren snart är slut så passade jag på att ta med mig lilla stora Dimma på hennes och min första utställning. Det var enormt...
Svar
12
· Visningar
847
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Klösmöbel
  • Målbilder för trubbnosar.