Giftig växt?

gammalek

Trådstartare
32541


Är det någon som vet vad det här är.? Gula blommor som liknar dillkronor, blad som liknar libbsticka, över en meter hög, växer på en vall. IMG_20190704_180857.jpg
 
Visa bifogad fil 32541

Är det någon som vet vad det här är.? Gula blommor som liknar dillkronor, blad som liknar libbsticka, över en meter hög, växer på en vall. Visa bifogad fil 32541
Visa bifogad fil 32541

Är det någon som vet vad det här är.? Gula blommor som liknar dillkronor, blad som liknar libbsticka, över en meter hög, växer på en vall. Visa bifogad fil 32541

Det är i varje fall inte odört eller sprängört. Liknar palsternacka. Kanske det ev. är det. Jag minns inte exakt hur bladen på palsternacka ser ut.
 

Liknande trådar

Trädgård & Växter Någon som har en aning om vad för ägg det här är? De är ”utomhus” (på en physalisplanta på inglasad altan, men som dagtid är öppen vid...
Svar
0
· Visningar
257
Senast: Hedinn
·
Trädgård & Växter Någon som vet vilken växt detta är? Den har börjat växa i en oöppnad jordpåse som min syster köpt. Ingen av oss är särskilt bra på...
2
Svar
21
· Visningar
1 152
Senast: ginnies
·
Trädgård & Växter Hej! Jag har sått tomatplantor från frö för någon månad sedan, och de har växt till sig rätt bra. Jag har planterat om dem och de växer...
2
Svar
29
· Visningar
1 309
Senast: tanten
·
Trädgård & Växter Jag fick en jättehärlig bok om biologisk mångfald i trädgården i julklapp. Har ingen trädgård än, men en ganska stor balkong. Flyttade...
2
Svar
21
· Visningar
1 518
Senast: starcraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Unga brottslingar
  • Tjockistråden 4
  • Roliga saker som barn säger

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur är processen
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp