C
CeciliaHeikne
lägg upp bilder på sadlar som har samma utförande,utséende men i helt olika prisklasser.. Orginal? Kopia?
Roligt att se.. ska bara hitta mina bilder
Roligt att se.. ska bara hitta mina bilder
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ynthe skrev:Och eftersom att jag inte är lika lat som dulägger jag upp bilderna istället
![]()
När man ser dem tillsammans ser man ändå att de är lite annorlunda gentemot varandra. Knights är mer lik Torsion tycker jag.
![]()
Barefoot![]()
![]()
Knights bomlösa (lägg märke till sitsen (flärpen som går upp på bakvalvet) på denna o Torsion vs Barefoot, Barefoots ser mer bekväm och mer estetiskt tilltalande ut, tycker jag)
![]()
Torsion Endurance
När man ser dem tillsammans ser man ändå att de är lite annorlunda gentemot varandra. Knights är mer lik Torsion tycker jag.
Knights bomlösa (lägg märke till sitsen (flärpen som går upp på bakvalvet) på denna o Torsion vs Barefoot
Barefoots ser mer bekväm och mer estetiskt tilltalande ut, tycker jag)
mizz skrev:Tittar jag på bild på båda sadlarna, ser absolut inga skillnader på barefooten och knighten. Möjligtvis lite annorlunda skärd eller sydd. Du får gärna påpeka skillnaderna så jag oxå kan se.
Men, men knighten och barefooten har flärp och torsion har det inte, eller var det så du menade?![]()
Det sista förstår jag för det är upp till var och en, men hur ser man att en sadel är bekvämare än den andra på bild??
Ynthe skrev:Hm, alltså, att den ser bekvämare ut vet jag inte om det stämmer, skrev kanske så "undermedvetet", då jag har erfarenhet av båda sadlarna (äger en Barefoot, men ridit en del i en Knight) och tycker att Barefooten är bra mycket skönare. Men smaken är ju som baken.
Sen tycker jag även att Barefooten ser mycket trevligare ut tack vare just den där "flärpen", ser mer assymetriskt (stavas?) ut då, då den även går upp på framvalvet så att säga (iaf på Barefooten). Hm...hoppas ni förstod... *dålig på att förklara*
Barefoots ser mer bekväm och mer estetiskt tilltalande ut, tycker jag)