Gatukatten Bob

alazzi

Trådstartare
I somras besökte jag Sverige och som vanligt köpte jag en massa böcker. Köpte bl.a. "Gatukatten Bob" och jag är kär. Vilken underbar berättelse! Nu köpte jag en massa andra böcker om Bob på Amazon som julklapp till mig.

cleardot.gif

Jag funderar på att köpa bok nr två, Mitt liv med Bob, men har läst att det mest är en upprepning av den första boken. Vad tycker ni som läst båda?

Jag funderar på att köpa bok nr två, Mitt liv med Bob, men har läst att det mest är en upprepning av den första boken. Vad tycker ni som läst båda?

Bok 1 och 2 är inga upprepningar utan går kronologiskt framåt. Däremot är 3:e boken Jul med Bob delvis upprepningar då den ju handlar om julen det första året och det är ju även beskrivit i bok 1. Fast inte bara det är rätt mycket nytt också då man får mer i detaljer om julfirandet än i bok 1.

Det är tydligen så att det är tre vuxen böcker och sen samma berättelse men anpassad för barn.

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
850
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Jag har en katt med extremt problematisk päls. Hon är korthårig, men med sjuka mängder ulligt underhår och hon fäller minst 8 av 12...
Svar
16
· Visningar
1 154
Senast: Hoarfrost
·
Kultur Jag har sedan en tid tillbaka börjat lyssna på poddar, främst i bilen men även någon gång hemma när jag städar eller liknande. Har...
Svar
15
· Visningar
825
Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
14
· Visningar
1 476
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Skadade hästar och konvalescenter
  • WE-tråden