Gardinpyssel.

Tassetass

Trådstartare
Om man inte hittar några bra sovrumsgardiner, då designar man egna. :D

De är inte riktigt klara, ska eventuellt göra nån liten grej längst ner på varje längd och så ska jag lägga på ett lager med glitter. :D

Ursäkta de dåliga bilderna, mobilkamera och mörker är ingen bra kombination. ;)

DSC00357.jpg


DSC00358.jpg


DSC00359.jpg
 
Sv: Gardinpyssel.

Nu har jag fått dit "glitterlagret" också och det är sååå snyggt. :love: Ska försöka få till nå vettiga bilder imorgon! :bump:
 
Sv: Gardinpyssel.

Skitsnyggt! Jag önskar att jag också kunde kläcka några bra/roliga idéer ibland. Det är så förbannat övertråkigt när allt bara är Ikea. :crazy:
 
Sv: Gardinpyssel.

Åhh men gud va fina!

Har du gjort dem med hjäp av schabloner? Vad har använt för färg i så fall?

// Sofie, som blev grymt sugen på att göra gardiner med en stjärnhimmel :love:
 
Sv: Gardinpyssel.

:bump:
Wow, fick just nu när jag såg dina gardiner riktig lust att äntligen gör något åt min gäststuga!!!!:idea:
Tack:banana:
Va häftiga gardiner!!! Hur kom du på det? Har tänkt att schabloner är hopplöst ute;), men det här var ju en ny variant
 
Sv: Gardinpyssel.

:bump:
Wow, fick just nu när jag såg dina gardiner riktig lust att äntligen gör något åt min gäststuga!!!!:idea:
Tack:banana:
Va häftiga gardiner!!! Hur kom du på det? Har tänkt att schabloner är hopplöst ute;), men det här var ju en ny variant

Kul att man kan inspirera någon. :D Hur jag kom på det vet jag inte, jag får mina snilleblixtar ibland. ;)
 

Liknande trådar

Fritid Jag hade tänkt lägga upp lite bilder på instagram och facebook (julkampanj på mina böcker), men jag tycker att det är stört omöjligt att...
Svar
7
· Visningar
468
Senast: tott
·
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
3 169
L
Juridik & Ekonomi Jag undrar två saker om polis anmälningar och sånt om nån här vet det! Och jag vill inte disskutera om VARFÖR jag undrar domhär sakerna...
2
Svar
20
· Visningar
2 609
Senast: gulakatten
·
Skola & Jobb Jag skulle vilja ta truckkort. Det känns som en användbar grej när det gäller jobb. Eftersom jag tar det mycket för att göra mig...
Svar
3
· Visningar
510
Senast: Liten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp