Går inte att annonsera..

Fibusen

Trådstartare
Nån mer som försökt att annonsera på bukes annonssidor i dag?

Får ju ett mejl där det står att man ska klicka på länken för att aktivera annonsen,men det går inte att klicka på länken...:mad::confused:

Sv: Går inte att annonsera..

du får nog ta det med radannonserna, eftersom att buke inte har nåt med annonserna att göra...

Jo,jag ska höra av mig till dom med,men tänkte om det var nån här som hade försökt att annonsera,och om det funkade för dom..

kopiera länken och klistra in den under adress så kanske det funkar.

Men som tidigare sagts så är inte radannonserna Buke och alla frågor ska ställas där.

Liknande trådar

Bukefalos Nu på morgonen tjorvar Bukeeä för mig. Android, Chrome. Länkarna i rullgardinerna/ämnesfälten går inte att klicka på om de landar över...
Svar
1
· Visningar
856
Senast: Lumos_Nox
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 556
Senast: Tilly_85
·
IT & mobiler Går det att komma i kontakt med Telia utan att ringa dem? Jag avskyr att prata i telefon men hittar inga alternativa kontaktvägar och...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 284
Senast: Hedinn
·
Träning Eftersom jag ska genomgå en operation så kommer jag för det första ha lite tid då jag inte kan rida utan lämpligen får ägna mig åt...
Svar
16
· Visningar
1 203
Senast: Valle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Adventskalendertråden 2024

Hund, Katt, Andra Djur