Går ej att klistra in länkar?

the_connemara

Trådstartare
Tror jag fick problem för någon dag sedan max. Skulle klistra in en receptlänk i ett inlägg men kom ej upp som kopierat alternativ. Inte märkt problem på andra ställen.

Det problemet har jag också, eller åtminstone ett snarlikt.

Oftast försvinner den kopierade länken från minnet om jag först kopierar, sen skriver något och sen försöker klistra in den. Om jag kopierar och klistrar in utan att försöka skriva någonting så går det oftast bra.

Även jag upplever problemet som ganska nytt. Någon vecka kanske.

Det problemet har jag också, eller åtminstone ett snarlikt.

Oftast försvinner den kopierade länken från minnet om jag först kopierar, sen skriver något och sen försöker klistra in den. Om jag kopierar och klistrar in utan att försöka skriva någonting så går det oftast bra.

Även jag upplever problemet som ganska nytt. Någon vecka kanske.

Funkar inte ens för mig. Får upp klistra in men inget kommer :( Öppnar jag tex en ny flik efteråt klistras länken in där som vanligt.

Konstigt, har vad jag vet inte ändrat något den senaste tiden och inget som borde påverka detta.
Kan det vara relaterat till vilken webbläsare ni har?

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
486
Senast: Shaggy
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
Svar
19
· Visningar
1 638
Senast: Freazer
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 219
Senast: Sesca
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 108
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar