Går ej att klistra in länkar?

the_connemara

Trådstartare
Tror jag fick problem för någon dag sedan max. Skulle klistra in en receptlänk i ett inlägg men kom ej upp som kopierat alternativ. Inte märkt problem på andra ställen.

Det problemet har jag också, eller åtminstone ett snarlikt.

Oftast försvinner den kopierade länken från minnet om jag först kopierar, sen skriver något och sen försöker klistra in den. Om jag kopierar och klistrar in utan att försöka skriva någonting så går det oftast bra.

Även jag upplever problemet som ganska nytt. Någon vecka kanske.

Det problemet har jag också, eller åtminstone ett snarlikt.

Oftast försvinner den kopierade länken från minnet om jag först kopierar, sen skriver något och sen försöker klistra in den. Om jag kopierar och klistrar in utan att försöka skriva någonting så går det oftast bra.

Även jag upplever problemet som ganska nytt. Någon vecka kanske.

Funkar inte ens för mig. Får upp klistra in men inget kommer :( Öppnar jag tex en ny flik efteråt klistras länken in där som vanligt.

Konstigt, har vad jag vet inte ändrat något den senaste tiden och inget som borde påverka detta.
Kan det vara relaterat till vilken webbläsare ni har?

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
804
Senast: Shaggy
·
Hästvård Hej. Är det någon fler som har häst med artros i halskotpelaren? Givetvis har vi kollat upp detta och fått en diagnos och fört en...
Svar
6
· Visningar
498
Senast: Lavinia
·
Övr. Hund Hej! Återvänder till buke efter ganska många års uppehåll då jag minns att det fanns många kloka människor här. Vår münsterländertik...
Svar
0
· Visningar
352
Senast: Annique
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Ok varning för långt och veligt inlägg här nu, men behöver få skriva av mig känner jag. Kanske att när jag ser saker och ting på pränt...
Svar
14
· Visningar
1 321
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka