Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Min mamma har en gammal pudel, ca 14 år. Han har på senare tid börjat kissa inne. Det spelar ingen roll hur mycket han rastas, han kissar ändå. I bland tror jag det är kopplat till nervositet. Vad kan man göra?
Det kan även vara början till demens. Om äldre hundar plötsligt börjar kissa inne, verka förvirrade, går vilse i huset och liknande kan man börja misstänka att de börjar bli senila.
Så gjorde våran fd hund med. Tyvärr var det första tecknet på att slutet var nära.
Han hade fått vatten i lungorna och något med njurarna. Fick gå på medicin och han verkade må bra. Sen efter ett halvår så blev han dålig igen och då kände vi att det var djurplågeri att låta honom leva längre :sad:
Hon är ju medveten om att hunden är gammal och har en begränsad tid kvar. Jag ska se till att vovve kommer till vet. Så det kanske går att få honom lite bättre innan det tar slut
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.