Gamla WRAS-resultat?

Mustang

Trådstartare
Går det att söka upp?

Aqha går ju, men vart kan man tänkas leta?
Hitar inte på hemsidan. :(

Sv: Gamla WRAS-resultat?

Vissa klubbar har gamla resultat från sina egna tävlingar på sina hemsidor, kanske inte jättelångt tillbaka dock.
Tror inte det finns nåt inom WRAS som liknar AQHA´s resultatarkiv, i alla fall inte tillgängligt för oss vanliga dödliga.
Kan du inte maila någon i styrelsen och fråga det du vill veta, kanske finns i nåt gammalt arkiv.

Men visst vore det kul om man kunde söka på häst/ryttarnamn i en databas och hitta tidigare resultat! Kanske kommer det nu med uppklassningssystemet, för alla uppklassningspoäng måste ju lagras någontans. (Och förhoppningsvis finnas tillgängliga, finns ju inte en chans att man ska kunna hålla reda på själv...)

Ja med det nya tävlingsprogrammet så kommer det att gå att titta på resultathistorik, fast det blir ju bara från nu och framåt.
Att hitta tillbaka kan nog vara knepigare, även om jag antar att alla inrapporterade resultat arkiveras.

Coolt!
Vet du när det kommer att vara klart så man kan använda det?
Är helt lost vad gäller mina eventuella poäng efter bara tre tävlingar med en häst, vågar inte tänka på hur det ska bli framåt hösten när alla tre varit ut på olika nivåer och i olika klasser...:eek:

Tyvärr inte! Det skulle ju redan ha varit i bruk, förhoppningsvis snart.... Kommer ju att underlätta betydligt hanteringen för både arrangörer och tävlande!

Liknande trådar

Western Min bästa vän och jag har köpt ett dräktigt quartersto ihop. Vi tänkte i vår naivitet att det skulle gå att samäga hästen, men det går...
Svar
1
· Visningar
395
Senast: Nepenthe
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 618
Senast: Nepenthe
·
IT & mobiler Min IPhone SE är bara ett år gammal. Tyvärr har telefonen den sista månaden börjat frysa fast. Inte hela tiden, men ibland. Ibland när...
Svar
0
· Visningar
221
Senast: ufot
·
Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har...
2
Svar
21
· Visningar
1 067
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka