Gamla program årets säsong?

rosenknopp

Trådstartare
Hej,

Har bakat om min hopphäst till dressyrhäst och tänkte under säsongen tävla lite lättare program :). Nu kom det ju nya program inför säsongen och jag läste någonstans att de gamla inte får användas mer. När jag tittar på propositionerna är det dock övervägande gamla som anges (ex Lb 1 : 2006 istället för 2015). Får de ändra program efter? Ingen idé att jag lär mig 2006 isf!?

Gissningsvis beror detta på att det inte gick att välja de nya protokollen i TDB när man klickade i vilka program som föreningen ville ha på tävlingen. Men maila och fråga om du är osäker.

Jag har för mig att jag läst att de nya programmen ska användas även om de står de gamla i prop.

Liknande trådar

Dressyr Nu har vi ju avhandlat var godkänt gränsen går och vart den faktiskt går (missförstå mig rätt ;)), det behöver vi inte fortsätta med i o...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
13 200
Senast: Emelei
·
Foder & Strö Vi har en mycket svårfödd häst som vi inte riktigt får ordning på, och jag har slut på idéer. Hon är ett 13-årigt ädelt halvblodssto...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
15 784
Senast: axel
·
Körning För ca 4 årsen körde jag in min sadelbräda. (american saddlebred.) Målet då,,, KANSKE någon tävling NÅGON GÅNG. Idag är han 8 år...
Svar
9
· Visningar
1 959
Utrustning Hej! :) Hittar inga bra svar i de andra trådarna och vill ha lite "akuta" tips inför mitt nya sadelköp då jag måste fixa en så snart...
2
Svar
39
· Visningar
5 383
Senast: Medrix
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar