Kallblodsfreak
Trådstartare
Vad sägs om: "Vallack 15 år, korsning nordsvensk-kallblodstravare, riden och lite tömkörd, 50 papp" Det tycker jag iaf är skevt.
Ja det är svårt att skriva så det blir rätt verkar det som. :P
JAG letar i rätt prisklass, sen hör säljare av sig på min annons, och ibland har jag svarat på annonser där priset inte satts ut. Tråden uppkom lite ur en frustration att jag hittade en som jag verkligen gillade men det kändes bara sjukt att betala det priset.
Nej men då var din tråd otydlig från början och som sagt så är ju problemet löst nu när du förtydligat ? Då får du ju leta i den prisklass du tänkt dig utifrån det du kan tänka dig som sagt svårare är det ju inte ? Du kan ju inte i sak påverka säljares ide om hästars värde utifrån vad du tänkt de ska kosta om du då som sagt inte vill ha en dialog med dem ?
Letar du i prisklass 25-35 får du ju acceptera de du hittar i den ramen och bestämma utifrån det . Du kan ju inte vara bitter på de som vill ha mer om de inte passar din prisklass ?
Ja det är svårt att skriva så det blir rätt verkar det som. :P
JAG letar i rätt prisklass, sen hör säljare av sig på min annons, och ibland har jag svarat på annonser där priset inte satts ut. Tråden uppkom lite ur en frustration att jag hittade en som jag verkligen gillade men det kändes bara sjukt att betala det priset.