galopp bilder

tänk mitt lilla troll var i alla fall med på en bild! :banana: Blir säkert fler till våren om staterna börjar bli lite jämnare... :crazy:
Jaja allt kan man ju inte förvänta sig av en fd. travshettis... :bump:

ja hon e kompis med min syrra med, men jag knner hennes mamma mest, red på dreas ridskola, tävlar för dem nu

klicka på 15sep 2003. Bilden längst till höger på rad ett. Fuxshettis med ryttare klädd i vitt, rött & blått (& svart ser det ut som oxå...) Det var nog den gången hon vägrade använda den dräkt jag sytt som är den "riktiga" dräkten till min ponny... Nu bor hon nästan i den... :smirk:

:bump: :rofl:

jaha! :D
hon går ju på galopp kurs hos oss!
hon har väl tävlat putte?(caputt)

Liknande trådar

IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 338
Senast: Cattis_E
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 564
Gnägg Här kanske finns någon eller några med erfarenhet av att ha en "sommarhäst" från en ridskola? Skulle ni vilja dela med er av hur det...
Svar
13
· Visningar
2 218
Senast: Shixle
·
Ridning Har en häst(ej islänning men gångartshäst) som faller in i fyrtaktig galopp ca två steg eller direkt efter fattningen, och när jag sen...
Svar
2
· Visningar
1 111
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Boxvila efter ledinjektion
  • Reklamera häst