Gaaah... Jag hatar den här tiden på året!

H

Hajjen

:mad:
Nu är det så J*vla mycket pollen i luften, så jag kan knappast vara ute ens, det är knappt att jag klarar att vara ute hos kaninerna, halsen bränner, näsan rinner, ögona rinner och kliar. SUCK, man blir ju extra känslig mot damm och sånt, så mina gerbiler får flytta in i ett rum på nedervåningen som vi inte använder, dom kan få flytta tillbaka om ca en månad, då är det värsta över, men jag får panik och ångest att jag inte kan vara ute med djuren så mycket! :cry:

Dina gerbar tycker säkert det är minst lika tråkigt...

Hoppas det går över snart för dej!

Guuud så hemskt :cry:

Men kan du inte ta en spruta i låret så att du inte har såna svåra symtom???? det gör min klass kamrat

Ajaj, lider med dig... Samma problem här, fast jag reagerar inte lika mycket och är inte det minsta dammkänslig. Blir ju inte bättrw av att det visst ska bli ett besvärligt år, det här är första gången jag har fått andningsproblem... :crazy:

som någon skrev innan så kan du få sprutor mot allergin.
min pappa hade pollen-allergi, och nu efter sina sprutor känner han inte av pollen längre.

ja asså du kan ta en spruta i låret 1-2gånger kontakta din läkare och om man har tur så kan man bli av med pollenallergin helt!

Fan vad bra! Spruträdd dock, men blir det akut för mig sen kanske jag kollar med läkare om det :)

Hajjen: Jag läste förresten förut att det har utvecklats någon slags grej man har i näsan. Nätet ska visst vara så tunt att luft kommer in och ut, men man får inte i sig pollen för nätet är för tunt för det att tränga igenom. Skulle visst komma ut i handeln om 1-2 år om jag minns rätt. Är ju ett tag tills dess, men ändå... Själv ska jag prova, har väldigt svårt att tro att näsproppar är djurtestade också nämnligen :)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka