För nån några dagar sen hade sambon lagt in sommar däcken i bilen och jag fick uppgiften att åka till däckfirman för att få skifta däcken. Vi hade fått tid kl 10. Jag var där straxt före 10 och lämnade bilen. Frågade hur lång tid det skulle ta och fick till svar max en timme. Jag fick vänta kvar om jag ville och det gjorde jag. Dom har som ett väntrum där man kan sitta o ta en kopp o lite tidningar. Bilen blev klar och dom ställde ut den på parkeringen. Jag betalade gick ut till bilen och skulle köra iväg. Då ser jag ett sånt typ visitkort från firman med adress och nummer. Inget konstigt med det. Man brukar ju få sånt ibland från div firmor o hantverkare. Så jag la det på instrumentbrädan så länge och körde iväg. Sen ramlade det ner på golvet. När jag kom hem så plockade jag upp det och ser att det är skrivet på baksidan. Såg dig vid disken får jag äta lunch med dig nån dag. Först blev jag lite kall men sansade jag mig och tyckte det var lite sött. Jag kan liksom inte få detta ur huvudet. Ska man tacka ja? Hur skulle ni reagera?