fyrhjuling (eller trehjuling) med stora svängbara framhjul?

F

furuskär

Söker en sittvagn med liggläge, någon form av sufflett, vändbar sits, svängbara, stora framhjul och inte alltför klumpig. Finns den??:confused:

Sv: fyrhjuling (eller trehjuling) med stora svängbara framhjul?

Hur stora hjul ska du ha?

Babyproffsen har en trehjuling med vändbar sits vet jag, vet dock inget om kvalitet m.m

Jag har en Teutonia Spirit S3. Trehjuling med stort svängbart framhjul. Jag tycker den är smidig. Hade en annan innan och bytte då jag inte trivdes med den andra.

Den har fullt liggläge, bra suflett som du kan dra ner långt där framme. Kan ha sittdelen åt båda hållen. Liggdel hade jag inte på denna vagn så det kan jag inte svara på. Sittdelen tas lätt av när du tex ska ha in den i bilen så tar den mindre plats (kanon för oss som inte har ett jättestort bagageutrymme). Går även bra att fälla ihop med sittdelen kvar.

Fråga gärna om du undrar över något. :)

jo, vi tittade på den innan han föddes (är nu 11 månader) men det känns lite som om det var en vagn vi borde ha köpt då, nu känns den kanske lite stor? Alltså mera som en vagn som man har som ligg och sedan som även hänger med som sittvagn. Förstår du hur jag menar?:crazy:

Men den kändes väldigt lätt att köra/svänga med.

vad heter den vagnen?

jo, den har jag tittat på faktiskt. Är ju lite liknande i storlek som teutonia spirit.

Aha men om du vill ha stora hjul så blir nog vagnen där efter :)

Liknande trådar

W
Hästvård Hej, Jag behöver lite hjälp eller idéer om min häst! Jag försöker skriva på svenska här, men jag är inte den bästa men jag kan läsa...
Svar
4
· Visningar
1 640
Senast: Fibusen
·
Gravid - 1år Jag är inte gravid nu men om allt går som vi planerar så kommer Emilia få ett syskon när hon är runt 1,5 år och en syskonvagn känns...
Svar
4
· Visningar
1 238
Senast: kpist
·
Övr. Barn Vår dotter är 10 månader och jag börjar se behov av en nättare vagn än vår ordinarie som vi haft sedan hon föddes – en Teutonia Spirit...
Svar
4
· Visningar
2 858
Senast: Bebben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Att curla eller inte curla sina barn
  • Hemmasittare

Hund, Katt, Andra Djur