Fylla i livskadeanmälan

grådis

Trådstartare
Någon vänlig själ som kan hjälpa mig?
Sitter och försöker fylla i pappret men hjärnan vill inte fatta vad det står:cry:

Jag fyllde i datum för skador (som mitt bolag tidigare ersatt men ändå) och beskrev skadorna kortfattat och hur de behandlats. Sedan skrev jag varför jag valde att ta bort hästen; kronisk diagnos, återkommande besvär trots preventativ behandling.

Vi har ju aldrig fått någon egentlig diagnos. Klinik ett kunde inte säga något alls, hemma vet säger knät, klinik två säger kotan.
Så det ställer ju till det lite för mig.

Jag hade kunnat få henne utdömd 2011 av klinik två men eftersom hon då fortfarande fungerade som hagprydnad så fick hon vara kvar. Dom kunde inte göra mer eftersom dom inte hittade något att behandla.
Utdömd härom veckan av hemma vet.

Jag hade kunnat få henne utdömd 2011 av klinik två men eftersom hon då fortfarande fungerade som hagprydnad så fick hon vara kvar. Dom kunde inte göra mer eftersom dom inte hittade något att behandla.
Utdömd härom veckan av hemma vet.
Då ska du ha ett utlåtande från den veterinären med diagnos och varför hästen inte håller .

Jag måste springa iväg men har du inte en del av anmälan som ska fyllas i av senast behandlande veterinär, ie den som gjort utdömningen? Det ville mitt försäkringsbolag och veterinären faxade in det direkt.

Liknande trådar

Hästmänniskan Har börjat ridskola för nybörjare (ingen erfarenhet) och gått 3 tillfällen, överväger att sluta då jag inte känner mig välkommen. Första...
2
Svar
20
· Visningar
1 890
Hästmänniskan Hej! Jag är 12 år och älskar hästar! Min dröm är att ha en egen ponny. Jag har ridit i ungefär 7 år på ridskola. Och just nu rider jag...
2
Svar
34
· Visningar
2 359
Senast: Häst_
·
Hundavel & Ras Jag sitter och gottar mig i allt som är hund tillsammans med en vän som också planerar valp inom kort. I min familj har planerna...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 013
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 337

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 17
  • Reklamera häst
  • Muskelbristning

Omröstningar