"Fyll i en undersökning för att fortsätta titta..."

Yukionna

Trådstartare
Skulle vilja se en film på internet (har sett den ett antal gånger på bio, har inte råd med mer nu och orkar inte vänta på dvd'n). Har förstått att det är lagligt så länge man bara kollar på en stream'ande video. (Jag vill alltså inte ladda ner eller göra nåt annat olagligt.)
Jag har hittat filmen på flera sidor, men överallt kommer det upp en liten ruta som säger att jag måste "complete a survey" för att få se den. Kan man göra det eller får man bara in en massa virus i datorn? Nån som vet vad det är för nåt?
 
Sv: "Fyll i en undersökning för att fortsätta titta..."

Nej, sådana uppmaningar leder oftast till strul på ena eller andra sättet. Voddler kanske?
 
Sv: "Fyll i en undersökning för att fortsätta titta..."

att titta på streamad film behöver inte vara lagligt.

voddler har ju inga per definition nya titlar så har det inte kommit på dvd är det ju bara att glömma.. glest utbud förvörigt.
 

Liknande trådar

M
IT & mobiler Jag har ett problem, jag skulle vilja lägga in film på min dator, som jag filmat med min Ericsson w715 (tror jag den heter)...
Svar
8
· Visningar
3 897
Senast: Sonic76
·
IT & mobiler Min dator dog i februari och sedan dess har den vägrat starta. I går äntligen fick jag den "lagad" av en snäll kille och det som var fel...
Svar
8
· Visningar
1 723
Senast: Araminta
·
IT & mobiler Hrrmm.. Hur vet man att man har virus på datorn? :o Det står ingestans vad jag vet att det är konstiga nya filer på den. En sak har...
Svar
2
· Visningar
1 005
Senast: Renkött
·
C
IT & mobiler Sitter vid min mammas dator, internet har inte fungerat på månader, nu har jag fått igång det (tillfälligt, mycket strul, går inte att...
2
Svar
34
· Visningar
3 104
Senast: Ragatan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Valp 2025
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp